3 tipp, hogy digitális kommunkációd javuljon

augusztus 12, 2020
augusztus 12, 2020 Molnar-Csaba

3 tipp, hogy digitális kommunkációd javuljon

1. tipp: Adj értéket a látogatónak!

Ugyanazt a terméket radikálisan különböző reklámokkal el lehet adni, de nagy különbségek lehetnek az értékesítés volumenében. Ha már ismered a piacodat, lényegesen könnyebb ez a folyamat, apró változtatásokkal és kísérletezgetéssel lehet növelni az eredményt. Ha nem ismered, akkor viszont jobb, ha több féle módszert is kipróbálsz és az eredmények alapján el lehet dönteni, mi legyen a kommunikáció fókusza.

Példa:
Számítógépet szeretnél eladni, ami nagy üzemidővel rendelkezik és ez a reklámkommunikációd fókusza. Ugyanakkor a piacon már inkább a kisebb, hordozhatóbb számítógépeket keresik, amit a te terméked szintén tud és versenyképes. Ha figyeled a piacot és kísérletezel, látni fogod ezt az irányt és változtatni fogsz úgy, hogy a reklámod/weboldalad szövegezése az alábbi lesz: kisméretű   számítógép, nagy üzemidővel.

 

2. tipp: Juss el a vevőidhez!

A weboldal keresőoptimalizálása nagyon eredményesen tudja növeli az értékesítést, de szükség van hirdetésekre is, ezért elengedhetetlen kalkulálni egy online marketing büdzsét. Ennek az összegnek konstansnak és hosszútávon tarthatónak kell lennie a vállalkozás számára. Érdemes meghatározni, hogy kik fognak vásárolni és ennek megfelelően kell kiválasztani azokat a platformokat, amelyeken elindul a kommunikáció.

Példa:
Az idősebb korosztály (50+) szeret olvasni, így ha Google hirdetéseket és PR cikkeket vásárolsz, őket könnyebben elérheted. A fiatalabb korosztály böngészőjében jellemzően már van reklámblokkoló, ami kiszűri a reklámok nagy részét és olvasni sem szeret, ezért az útóbbi időkben a videós tartalmak aratnak hatalmas sikereket. Mivel a használt platformok is a divatot követik, az sem elhanyagolandó szempont, hogy Facebook-on, TikTok-on vagy Instagrammon keresztül tesszük közzé kommunikációnkat.

3. tipp: Neked mi az ajánlatod?

A weboldalak többségénél a bemutatkozás és a kínált termék egyértelműen megjelenik, de nincs CTA (call to action), ami egyértelművé tenni számára mit is kell tennie az oldalon. Ennek egy továbbfejlesztett változata, ha ajánlatot is teszünk mellé, amivel értékeljük cselekedetét és pozitív visszacsatolásban részesítjük.

Példa:

A weboldalon elhelyezünk egy “Kapcsolatfelvétel” gombot, ami lehetővé teszi a látogató számára, hogy kapcsolatba lépjen velünk. Ez elég egyszerű és nem üti át az ingerküszöböt. Ezért egy továbbfejlesztett ajánlatot kell biztosítani. “Iratkozzon fel …” … hasznos információkért, … 10% kedvezményért, … ajándék kulcstartóért stb. Az ajánlatnak mindig értéket kell adnia a vásárló számára, különben bóvlinak fog hatni.

Molnár Csaba

, ,

Vélemény, hozzászólás?

Contact

Vedd fel velünk a kapcsolatot

Megvalósítandó projekteddel kapcsolatban várjuk megkeresésedet.

Beszéljünk a projektedről

Egy finom kávé mellett tanácsadással segítünk, hogy milyen irányba induljon el digitális kommunikációd.

Digitális kivitelezés

Már tudod, hogy mit szeretnél és szükséged van fejlesztőcsapatra, akkor állunk rendelkezésedre.

Optimalizálás

Felmérjük és újraértékeljük jelenlegi megoldásaidat és segítünk kihozni belőlük a legjobb eredményt.

TEL: +36 20 3434 010

Contact